این فیلم رو برای دوستانت بفرست
این فیلم رو برای دوستانت بفرست
مهندسی انتخاب مقصد گردشگری-قسمت اول
در ویدئو قبلی درمورد ضرورت راه اندازی یک پایگاه جهت معرفی جاذبه های گردشگری صحبت کردیم. در بین روش هایی که افراد به وسیله اون روش ها مقاصد گردشگری خودشون رو انتخاب میکنند، دو روش هست که بیشترین سهم رو داره:روش اول استفاده از تجربیات دیگران و اطرافیانه و روش دوم استفاده از وبسایت ها و اپلیکیشن ها. این دو روش ۷۰ درصد از سهم بازار رو به خودش اختصاص داده. اگه ما بتونیم فضایی رو در پایگاه اینترنتی ای که مدنظرمون هست، فراهم کنیم تا افراد بتونن تجربیات خودشون رو به اشتراک بگذارن، قطعا میتونیم سهم حداکثری از بازار رو نصیب خودمون کنیم. در بعضی از سایت هایی که رتبه اول رو در فضای اینترنتی در جهان دارن، افراد در زیر رویدادها و مقاصد گردشگری میتونن نظرات خودشون رو به شمل متن وارد کنن. اما با سمت و سویی که فضای مجازی داره، ما پیشبینی میکنیم و ترجیه میدیم این امکان رو فراهم کنیم که افراد بتونن تجربه خودشون از سفر رو به شکل یک فیلم کوتاه در این پایگاه هایی که موضوع صحبت ما هست، منتشر کنند. تا دیکران با مطالعه اون تجربیات و با مشاهده اون فیلم ها بتونن راحت تر درمورد انتخاب مقصد گردشگری خودشون تصمیم بگیرند.
برای اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی حوزه گردشگری، عضو کانال تلگرامی ما شوید.