به فرزندان و کودکان فامیلمان پرورش را بیاموزیم

 امروزه جوانان زیادی در اقصا نقاط ایران مشغول فعالیت و کسب درآمد در حوزه پرورش و فروش محصولات دام و طیور هستند.از پرورش مرغ بومی و بلدرچین و بوقلمون گرفته تا فروش تخم مرغ محلی و تخم بلدرچین و ...

و خوب است بدانید میانگین درآمد ماهیانه عزیزانی که اصول کار را بلدند (اعم از پرورش و فروش) بیش از ۵ میلیون تومان در ماه میباشد.

مثلا  یکی از این جوانانی را که میشناسیم در یکی از استانهای جنوبی با جمع آوری تخم مرغ محلی از سطح روستاها و بسته بندی در خانه و عرضه مستقیم در بازار مصرف سود خالص ماهانه حدود ۱۰ میلیون تومان دارد.

 

 قبل از پرداختن به ادامه مبحث ، خوبه بدونید که پرورش موفق مرغ ، شامل دانستن و رعایت صدها نکته است و رعایت همه نکات در کنار هم موفقیت شما رو تضمین می کنه. در فیلم های آموزش آنلاین پرورش مرغ به همه این نکات پرداخته شده؛جهت تهیه و مشاهده این فیلم روی تصویر زیر کلیک کنید:

https://minisalon.ir/dooreh/doreh-amoozeshi.html
دوره آموزشی مرغ بومی
 

براستی آیا موقع آن نرسیده که مسیر آموزشی و پرورشی فرزندانمان را کمی تغییر دهیم.

بیایید با آشنا کردن کودکانمان و بچه های فامیل با اصول پرورش و فروش ، آنها را برای فعالیت زودهنگام و کسب درآمد در بازار آماده کنیم و منتظر نمانیم تا بعد از دانشگاه و در سن۲۵سالگی به فکر ورود به بازار بیفتند.

 

تیم مینی سالن در همین راستا در نظر دارد در آینده نه چندان دور، مزرعه خانوادگی آموزشی و تفریحی پرورش را راه اندازی نماید تا گامی کوچک در تحقق این مهم بردارد.

 

 

 

این مطلب رو برای دوستانت بفرست

تصاویر مراکز آموزشی و دوره های مینی سالن

تصویر کلاس پرورس گوسفند چندقلوزا دی ماه 98
نشست مشاوره ای در آمفی تئاتر
Shadow
Slider
خواندن 24357 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 04 خرداد 1400 09:34


عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از
 شاخه های جدید و سودده کشاورزی و دامپروری و فرصت های جدید سرمایه گذاری مطلع شوید


تیم تحقیقاتی مینی سالن ، همراه قدم به قدم شما | از مشاوره اولیه جهت انتخاب بهترین زمینه فعالیت متناسب با شرایط شما ، تا خرید تضمینی محصولات تولیدی شما در کنار شماییم

تمامی حقوق برای وبسایت مینی سالن محفوظ میباشد | 1392 - 1400